غدیر
  • 03134490296
  • 09118000109
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

چاپ دوم ترجمه خطبه غدیر به زبان اردو منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در حاشیه برگزاری جشنواره نسیم کربلا در کشور پاکستان بخش امور دینی آستان علوی چاپ دوم ترجمه ی خطبه غدیر به زبان اردو را منتشر کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از آستان علوی در ادامه فعالیتهای جشنواره نسیم کربلا که توسط آستان قدس حسینی در پایتخت پاکستان برگزار می شود چاپ دوم خطبه حضرت رسول اکرم (ص) در روز غدیر خم که به زبان اردو ترجمه شده توسط بخش امور دینی آستان علوی منشر گردید.

حجت الاسلام ناصر عباس از مسئولین واحد روابط خارجى وابسته به بخش امور دینى آستان در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: ترجمه خطبه غدیر به زبان اردو یکی از فعالیتهای فرهنگی بخش امور دینی آستان بود و چاپ نخست آن طی برگزاری دوره ی نخست جشنواره جهانی غدیر در نجف اشرف منتشر شده بود و پس از پایان نسخه های چاپ اول و با توجه به استقبال قابل توجه مخاطبان اردو زبان چاپ دوم این ترجمه نیز منتشر گردید.

شیخ ناصر عباس افزود: چاپ دوم این خطبه گهربار در حاشیه برگزاری جشنواره نسیم کربلا در دانشگاه کوثر اسلام آباد که با مشارکت عتبات عالیات برگزار شد منتشر گردید.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این کتاب مطبوعات مذهبی و محصولات فرهنگی دیگری نیز به زبان اردو توسط آستان علوی در نظر گرفته شده و در نمایشگاهی که در حاشیه این جشنواره برپا شد در میان علاقه مندان و دانشجویان پاکستانی توزیع شد.

منبع: شفقنا

موسسه فرهنگی هنری غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله و سلم

 

غدیر,غدیرخم,غدیرشناسی

غدیر