غدیر
  • 03134490296
  • 09118000109
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

فعالیت در فضای مجازی

بارگزاری مجموعه ویدئوها در سایت مرکز

یکی از پروژه های انجام گرفته در سال جاری ادامه بار گزاری مجموعه ویدئوها و صوت های دوره ها و جلسات تدریس اساتید بر روی سایت تخصصی غدیرستان است.

این مجموعه که در بخشی اختصاصی با عنوان ویدئوها و صوت ها بر روی صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است به دو بخش نگارخانه تخصصی و نگارخانه عمومی تقسیم شده در قسمت نگارخانه عمومی مجموعه ای از ویدئوهای تولیدی دیگر موسسات و مجموعه ها در رابطه با غدیر به نمایش گذاشته شده است.

در بخش نگارخانه تخصصی مجموعه ویدئوهای تولیدی موسسه غدیرستان در قالب ۶ بخش اصلی با عناوین

دوره آموزشی غدیر پژوهی 

مجموعه غدیر در آینه کتاب

دوره های غدیر شناسی سال های(۹۲ و ۹۳)

دوره دوازده جلسه ای تربیت مبلغ غدیر

کلیپ های کوتاه تلگرامی ویژه غدیر

دوره شیوه تالیف و مقاله نویسی

در ضمن قابل ذکر است که تمامی ویدئوها با دسته بندی کاملا مشابه در قسمت صوت ها بصورت فایل صوتی ۳ mp بارگزاری گردیده است.

این مجموعه ها حاوی بیش از ۴۵۰ فایل ویدئویی است که همواره در حال به روز رسانی می باشد.

67

راه اندازی کانال تلگرام غدیرستان

بر کسی پوشیده نیست که پرداختن به تبلیغ در فضاهای مجازی در سالهای اخیر مساله ای بسیار مهم در میان شیوه های تبلیغ بوده و با توجه به فراگیری رو به رشد برخی شبکه های مجازی مانند تلگرام نیاز به حضور موسسات فرهنگی و متصدیان امور مذهبی در این فضاها بخوبی احساس می شود.

در این راستا بحمد الله غدیرستان اقدام به راه اندازی کانال اختصاصی تلگرام ویژه ایام غدیر نمود و مطالبی ناب در قالب های عکس نوشته کلیپ های ویژه غدیر (تولیدات غدیرستان) اخبار غدیر معرفی کتاب اشعار و دیگر موضوعات را به مخاطبین خود ارائه نمود.

68

راه اندازی کانال ویدئوها در آپارات

با توجه به سهولت دسترسی فضای مجازی و رو به رشد بودن مخاطبین این فضا و احساس کمبود محصولات پر محتوای علمی در راستای غدیر در این فضای مناسب فعالیت بر آن شدیم که در طی یک پروژه تمامی ویدئوهای تولیدی توسط موسسه غدیرستان که متشکل از کلاس های برگزار شده در مجموعه دوره های غدیر شناسی، غدیر پژوهی غدیر در آینه کتاب دوره تربیت مبلغین غدیر و دیگر موضوعات موجود و تدوین شده بر روی کانال اختصاصی موسسه غدیرستان در آپارات بارگزاری می شود.

69

راه‌اندازی درگاه اینترنتی عرضه محصولات
با توجه به تولید محصولات فرهنگی در قالب لوح‌های صوتی تصویری کتب چاپی و... توسط موسسه غدیرستان و محصولات قدیری در مناسبت‌ها مخصوصاً ایام غدیر ضرورت راه‌اندازی درگاه فروش اینترنتی بر روی سایت غدیرستان جهت عرضه به تمامی کسانی که مایل به دریافت محصولات هستند در تمامی نقاط کشور و استان احساس شد.
در این راستا با مشورت و به کارگیری کارگروه انجام این کار روند فراهم سازی این امکان بر روی سایت در مراجع ذیربط در حال انجام و پیگیری است که به توفیق الهی در ماه‌های پیش رو این امکان فعال خواهد گردید.

70

 

موسسه فرهنگی هنری غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله و سلم

 

غدیر,غدیرخم,غدیرشناسی

غدیر