غدیر
  • 03134490296
  • 09118000109
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مبلغين غدير توانايي خود را محك زدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با برگزاري چهارمين جلسه از سلسله كارگاه هاي تخصصي مبلغين غدير پرونده دوره اول اين كلاس ها تا پايان ماه مبارك رمضان بسته شد.

به گزارش خبرگزاري غديرستان اين جلسه كه با حضور بيش از 80 دانشجو برگزار گرديد مطابق روال هفته هاي گذشته راس ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 13 خردادماه در محل سالن اجتماعات قائميه با قرائت آيات قرآن كريم آغاز به كار كرد.

مبلغين غدير توانايي خود را محك زدند

 استاد انصاري در ابتداي جلسه ضمن اشاره به لزوم داشتن توانايي علمي براي تبليغ و مباحثه در خصوص غدير ، دارا بودن توانايي هاي ارتباطي را امري ضروري تلقي كرد و آن را لازمه اثر گذاري مطلوب بر مخاطب ارزيابي نمود . پس از سخنان استاد انصاري تعدادي از دانشجويان داوطلبانه اقدام به اجراي برنامه هاي تبليغي خود نمودند كه شامل گروه مخاطبان فرضي 7 تا 10 سال/ 10 تا 15 سال/ گروه مخاطبان عام و گرو همخاطبان انگليسي زبان بود .

مبلغين غدير توانايي خود را محك زدند

در ادامه جلسه استاد انصاري ضمن ارزيابي نحوه اجراي دانشجويان و بيان نقاط ضعف و قدرت آنها ، به تشريح روند چگونگي تبليغ غدير به ويژه در ايام ماه مبارك رمضان پرداخته و آن را فرصتي مغتنم براي فعاليت مبلغين بر شمردند و افزودند بايد تمام تلاش و همت خود را بكار بنديم تا بهترين و بيشترين اثرگذاري را در انتقال معاني و مفاهيم غدير و اصل ولايت بر حق اميرالمومنين علي عليه السلام به گروه مخاطب خود داشته باشيم كه مطالعه ، دقت ، تيزبيني و داشتن مهارت هاي ارتباطي لازمه يك مبلغ غدير است ، اين جلسه كه تا ساعت 12 ظهر به طول انجاميد همچنان به نقد و بررسي نحوه اجراي دانشجويان اختصاص داشت كه با توجه به آغاز ايام ماه مبارك رمضان فصل دوم سلسله كارگاه هاي تخصصي تربيت مبلغ غدير به بعد از ايام ماه مبارك رمضان موكول گرديد

موسسه فرهنگی هنری غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله و سلم

 

غدیر,غدیرخم,غدیرشناسی

غدیر