غدیر
  • 03134490296
  • 09118000109
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
سه شنبه, 01 اسفند 1396 08:49

21 روز تا غدير (روز شمار غدير)

غدير از همان زمان همچون چشمه‏ اي در بيابان مي‏جوشد، و ما بايد براي رساندن پيام حياتبخش اين چشمه جوشان، چون رودهاي خروشان بخروشيم؛ و در ابلاغ آن به مردمان با تمام توان از دل و جان بكوشيم، و پيام آسماني پيامبر رحمت‏ صلي الله عليه وآله را ابلاغ كنيم. آن حضرت با تاكيد بسيار و نهايت اصرار فرمود:

«فليبلغ الحاضر الغايب و الوالد الولد الي‏ يوم القيامه»: «هان اي مردمان! اين پيام و اعلام مرا درباره ولايت علي‏ عليه السلام بايد هر كه حاضر است به آنكه غايب است و هر پدري به فرزندش تا دامنه قيامت برساند».

آنگاه با شناخت به نخستين حجت الهي يعني اميرالمومنين‏ عليه السلام تا آخرين حجت الهي يعني صاحب الزمان‏ عليه السلام، كمر همت به ياري آنان ببنديم؛ چرا كه غدير آغاز ظهور است و ظهور پايان غدير!

بيعت با ظهور همان بيعت با غدير است كه منتظر ظهور مي‏گويد: اي آخرين يادگار غدير و اي امام مهرباني‏ها! در دوران دردناك هجران شما چشم دل ما به نور الهي شما روشن است. ما با همان نور غدير در پي ظهور خواهيم بود و براي فرا رسيدن دوران شكوهمند ظهور تلاش خواهيم كرد، تا از چشمه ساران زلال ولايت غدير و ظهور بهره‏ مند شويم، ان شاء الله.

موسسه فرهنگی هنری غدیرستان کوثر نبی صلی الله علیه و آله و سلم

 

غدیر,غدیرخم,غدیرشناسی

غدیر